Här händer det grejer

Ledsen att jag inte skrivit på länge..

Men gud va det har hänt saker!

Bra saker:
Oni växer och blir jättefin och börjar nu tappa tänder!
Har kopplat in min diskmaskin så jag mer tid över till annat.
Har köpt 2 nya tv-apparater (fick väldigt bra pris)
Har äntligen blivit av med min andra säng som stog i hallen och skräpade.
Oni gör inte sönder saker när jag är borta (bara vid enstaka tillfällen)
Jag mår bra och trivs men mitt liv.

Dåliga saker:
Fått åka in akut med Oni till Vet.
Båda tv-apparaterna jag köpte var det fel på.
Neoh blev biten av en annan hund. Aj aj aj
Oni gör fortfarande ifrån sig hemma och skriker när jag kommer hem.
Har blivit frågad om jag vill gå på dejt
Hundarna fick tag i en fågelunge i en hundhage!

Lovar att jag nu skall bättre mig med att skriva och sätta upp bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0