26/5 dejta rätt kille...

Jobb jobb jobb.. sen.. hem och gå ut me hundarna..
sen... jobb jobb jobb.. sen.. hem och ut me hundarna..
men sen efter det då blev det soffliggare för min del..
                           Skitskönt!
Glo på tv, prata i telefon och satt vid datorn..
Underbart att få ta en "stund för sig själv"

Dock så sabbade jag ju lite saker ikväll..
Det hände någonting med Oni..
Jag tror att hon försökte komma ut på ballkongen.
Vilket inte går längre.. Så jag tror att hon fastnade..
Och oj oj oj va hon skrek.. och jag flög! satte datorn 
på bordet och vänte två glas så det var saft och cola
på hela bordet, data, telefon och kamera..
Så vi får se hur det går..
Men Oni mår bra iaf.. hon var lite ojjig en stund..
men det gick snabbt över..

Sen kom en kille till mitt jobb idag..
Vi snacka och vips..  blir det en dejt  på söndag..
Lite pirrigt.. det var ju så längesen..
Vi får se hur det kommer gå..
Men jag tror han blev shockad..
Han var nog inte beredd på att jag skulle säga ja..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0