25/5 Dejta?

Idag gick jag och gömde mig.
Jag har blivit frågad om jag ville gå på dejt..
Vilket jag inte ville.. men när han frågade så var ända
utvägen att tacka ja.. annars hade jag aldrig kommit hem.
                                     *suck*
Så idag låg jag på soffan i ren protest.
Han fick dock tag på mig vid 17,30 då jag stog och tvättade..
Än en gång tvingade han sig till en dejt..
Men jag kommer skicka mess istället och säga att det inte
kommer att bli av. Tänk att en människa inte kan ta ett nej!

Sen har jag vart ute med min hundar och lekt i hundhagen..
Och då blev till och med jag skadad.. fast jag är ju inte lika
duktig som mina hundar som skakar av sig det..
Jag haltade hela vägen hem och har fortfarande ont!
Men det är la inte så konstigt när en Pitbull springer med sitt
stora huvud in i ens bakben.. Jag har dock inte fått nått blåmärke än..

Sen har det vart lite små städning och så har jag mublerat om lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0