9/3 Trött trött trött

Oj oj oj.. Det var nästan så att man inte vaknade idag!
Jag har var sååå trött idag! Jag fick inte energi att vakna förrens
det var lunch då jag tog mig en korv och cola. Det gjorde susen!
Då vaknade jag.. det kan ju inte va nyttigt då.. HA HA
Men det gick bra på jobbet iaf.. hade några riktigt jobbiga kunder
i telefon men oxå många bra som var riktigt trevliga.
Sen på kvällen hittade jag en arbetskamrat som inte mådde bra.
Så hon fick gå hem. Och jag fixade biffen.. eftersom det då inte
fanns någon på den avdelningen.. hoppas inte chefen blir sur
för att jag höll kvar en kille 1 timma.. han skulle igentligen slutat
kl 19 men var snäll och stannade kvar..

Sen hem och när jag låste in moppen för dagen så kom mor
och Neoh.. Då hade hon behövt rör på sig och passade då på
att gå hem till mig och rasta Neoh.. Va söt hon är!
Sen satte vi oss alla och glodde på Mannen som talar med
hundar och hundcoachen.. Sen gick mor och jag la mig på
soffan igen.. As gött!


Här har vi Neoh mig och Nelly


här har vi Mor som leker med Nelly och en Neoh som tittar på..

Idag har jag fått nya bilder på Oni.. Dom har nu börjat med koppelträning.
Så duktig och söt hon är! Alla valpar skall må bra och äter som dom
skall.. Oni skall nu väga 3.7 kg.. Jag längtar så!! Men tiden går fort!






Så nu har jag vart ute på sista promenaden för dagen.. Mötte då upp 
Robert och Thomas och gav Robert hans busskort.. Så det var ju trevligt
Det som dock inte var trevligt var att någonhar pissat på hissdörren igen!
Fan va det luktar! Jag längtar sååå här ifrån!!! Jävla alkolister och pundare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0