8/3 Fullt upp

Inatt somnade jag vid 2 och vaknade vid 8 halv nio nån gång..
Så inte mycket sömn.. det är la så när man inte sover hemma.
Annars har det vart en bra dag.. fullt upp och fullt hus har dom haft.

Dom hade kalas idag igen. Så massvis med barn och en far som
gjorde mig flyg förbannad! En karl som kommer in med sin unge
och släpper ut min hund! Och inge hjälp fick man av honom heller!
Han bara gick! Fy fan säger jag bara! Men jag fick hjälp av Magnus
så att vi kunde fånga in honom när han kom tillbaka från sin utflykt.

Sen hade jag full koll på min hund.. mer än vad jag redan hade vill
säga.. för man måste ju kolla så att inga barn ger hunden något
han inte får äta! Och det fanns mycket godis och choklad!
Så jag är helt slut.. Det har vart jätteroligt att komma och se hur
dom har det. Men jag säger bara hem ljuva hem!

Inte för att jag kommer få sova när jag kommer hem..
Hunden skall motioneras och sen skall man äta..
eftersom jag inte ätit middag på två dagar!
Jag är väldigt hungrig!
Sen skall man gosa me katten och ta hand om tvätten som jag inte
hann ta hand om igår.. sen hade det väl inte suttit fel med en dusch..

Men nu vet jag iaf att Neoh diggar tåg bättre än spårvagn och buss.
Det var en riktig fröjd att ha honom med på tåg!



När jag väl kom till vårt kära GBG så mötte jag Cissi på hennes jobb en stund..
Sen hem och tog tag i hela mmin lista.. Sen var det bara sängen som gällde!


Bilder från dagen
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0