7/3 Utflykt till Flodby

Idag har det vart stressat! Jag har städat och tvätta och vart ut me hunden.
För att sen åka till stan för att hinna med tåget som gick 18.03
Det var nästan så att jag inte hann! Men jag hann iaf!
Men tvätten hann inte bli torr och jag hann inte hnga upp allting heller.
Så vi får se om tvätten håller sig till imorgon *hoppas*

Så nu är man i Flodby och hälsar på kära familjen Fremlén.

Det blidde en Singstar kväll med deras grannar, massa barn

och Magnus och Thomas. En trevlig skala och en hög ljudvolum.

Bråk blidde det mellan gifta par.. men det får man väl räkna med
när alkohol finns med i bilden. Men annars var det en bra kväll.

När det var dax att sova så hade Thomas snott min sovplats..
Så jag skrämde livet ur honom genom att väcka honom med
att hoppa på honom och täcka hans huvud med ett lakan! HA HA!


Bilder från idag

                              


Sen blev min lilla sötnos 6 veckor idag! Tänk det är bara 2 veckor kvar!

Min lilla sötnos 6 veckor gammal!

Och här är alla andra sötnosar...
  
                 Valp 1                             Valp 2                                   Valp 3

 
              Valp 4                                  Valp 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0