5/3 2 väckarklockor!

Bra dag på jobbet.. som vanligt.. har sovit länge och gott inatt..
                                        *jätteskönt*
Så det var nästan så att man inte vill gå upp ur sängen..
Men det tillät inte Neoh! Han ville pront gå ut när väckarklockan ringde.
Inte illa att ha två väckarklockor.. hi hi

Sen under dage på jobbet så blev jag trött igen.. jag fattar inte hur mycket
jag igentligen behöver sova för att det skall räcka en hel dag...



Vädret har vart konstigt idag... soligt men grått?
Och väldigt blåsigt! Jag börjar undra när det faktiskt är ok att köra moppe..?
Typ om det är solsken, trort på marken, inget grus eller dåligt väder utan
helst vidstilla?? Jag menar vinden håller ju nästan på att blåsa omkull mig!



Sen efter jobbet var man ut me hunden och sen skulle jag bara lägga mig
på soffan en liten stund.. för jag skulle duscha hade jag tänkt.. men så blev
det inte.. jag låg där och kom inte upp.. det var jätteskönt att ligga där!
Så jag reste mig inte förrens det var dax att gå ut me Neoh på sista
promenaden för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0