29/3 Spyor

Dagen har vart väldigt seg idag.
Eller rättare sagt jag har vart seg idag.
Far kom på besök coh somnade i min soffa..
Sen har vi vart ute och lekt lite granna..
Men sen har vi mest vart hemma och tagit det lugnt.
Oni har inte mått så bra idag.. eller ja.. måtta bra
har hon gjort.. men hon har spytt 4 gånger idag..
Och sen sovit massor.. då hon inte lekt med Neoh då..

Sen på kvällen kom Ryssen över och glodde på Tv.
Vi såg en Bond film som jag inte sett innan.

Dagens fakta
Oni tycker inte om "sjuka personer"
Det vill säga människor som tar massa medeciner.
Då vill hon inte alls hälsa och ställer sig hellre och morrar och skäller.

Bra eller dåligt?? Det är frågan..

Bra - för då tyckor hon inte om pundare och kan varna mig. Skitbra!

Dåligt - då det kan vara min familj eller någon jag tycker om.




Dagens bilder
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0