27/3 Massa olyckor

Idag har det inte gått så bra.. det verkar nästan som att vi har tagit ett steg tillbaka.
Oni spydde inatt igen och sen har vi haft flera olyckor hemma idag.
Idag har hon inte ens kunnat hålla sig 1 timma..  Om hon inte sover då..
Men sen när hon vaknat och vi går ut så kissar hon inte..?
Eller så gör hon det på 1 sekund så att jag missar det?
Inte är det roligt.. men hon kan ju inte hjälpa det..
Men hon är nästan mer intresserad av att tugga på ALLT som finns
där ute än att kissa och bajsa..

Sen ar vi haft besök här hemma idag av underbara Jennifer.
Det var riktigt roligt. Och hon skall flytta hit till frölunda så vi kan
träffas massor sen.. kul!
Vi pratar massor massor massor.. skitkul..
Och sen hade hon färgat håret och klipps sig skitcoolt.
Kortklippt och rosa! Passade henne skitbra! Men sen passar hon
i dom flesta coola frisyrer! Orättvist.

Nu sitter jag i soffan och bara väntar på att Oni skall vakna så att
vi kan gå ut och inte ha någon olycka hemma.
Så skall jag gå hem och besöka min sjuka mor och sen ikväll
skulel Cicci komma och hämta Saga..  Men hon får stanna tills imån.
Och detta är faktiskt båda katterna glada över!
Nu på kvällen så leker dom för fullt nu när hundarna ligger och sover
i vardagsrummet. Det kommer nog bli väldigt tomt här utan Saga.


Dagens bilder
  
   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0