26/3 Lek lek lek

Inatt blev jag väck 2 gånger.. Första gången var nångång minns inte när..
Men hon spydde upp allt pinnar hon ätit under dagen..
Sen väckte hon mig vid 5. Igen.. men det var bara att gå ut.. kissa och sova igen..
Satte nytt alarm men hon väkte mig 1 timma innan det igen! Ja ja.. vad skall man göra..
 

Idag har det lekts massvis! Oni har lekt massa hemma med båda katter och Neoh.
Men det har väl inte vart lika roligt för katterna..
Sen har även träffat Angela och Shax idag och vart ute och promenerat och gått till hundgården.
Sen gick vi till Lidel så att jag fick handlat lite och så gick vi hem till mig och fikade medans både
Oni och Shax la sig döda efter lite mat i sovrummet. Så söta dom var!
Sen har vi tagit det lugnt här hemma och tagit lite små promenader och sen på kvällen
en tur till till hundgården.. Sen hem och förbereda mat och lämnade sen Oni hemma
och gick ut på en snabb powerwalk med Neoh med ryggsäck.
Efter det så la han sig bara död *hi hi* Sen har dom sovit..
och jag har legat och gott på tv och suttit vid datorn och laddat upp dagens kort.
Vilket tar år och dar!
Sen skall jag väcka mina små monster och gå ut på en sista promenad innan jag får sova.

Ett stort grattis till Annemonens Husky Kennel som idag fått en liten kille på 10 veckor!
Han är jättevacker! Grattis Grattis!
(han går att se på http://blogg.annemonenshuskys.se/#post276 )



Dagens bilder
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   


Kommentarer
Postat av: Angela

Tack för lekstunden hälsar Shax

2009-03-27 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0