25/3 Träffa andra hundar i hage

Idag väckte det lilla monstret Oni min redan vid 5!
Så det är verkligen som att få barn.. Massa lek och stoj.. 
Saga har visat sig massor idag.. det är väldigt skönt..
Något som inte var lika skönt det var att båda katterna höll mig vaken inatt.
Saga hade fått för sig att dom skulle leka och lära Nelly hyss
så att dom skulle vara uppe på diskbänken. Vilket är totalt förbjudet!
Sen vid 10 11 nångång så somnade Oni och då passade vi alla på att sova en stund.. skitskönt!
Känner mig ju lite utvilad.

Sen har vi haft Sara och Anna-Lena på besök här idag.
Det var trevligt. Alltid roligt att träffa dem.

Sen var vi ut till hundgården och träffade massa olika hundar..
Dom två första hundarna så var hon bara rädd..
Men sen kom en schäfer på 5 månader som hette Milo och då var hon inte rädd..
Väldigt skönt.. Så nu blir det nog en sova paus för mina djur efter allt detta lek och ståj.


Sen gick vi ut igen efter massa sovande och träffade Jossan och Hayley.
Så det blev det fika i hundhagen. Muffins och Fanta *Mmmm*
Sen fick jag reda på att det var hennes födelsedag idag.
PINSAMT! Jag har inte öppnat min almenacka sen jag gick på semester!
Kanske dax att göra det..

Men GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG JOSSAN!

Sen fick mina små liv sova en stund och sen blev det bad för Onis del.
Hon hade gosat med Hayley idag som käkade blå klubba.
Vilket resulterade i att Oni blev så söt väldigt blå.
Det tyckte hon väl inte riktigt om.. inte heller att bli fönad..
Men vad skall man göra..

Sen på sista promenaden så mötte vi Atlas som både Oni och Neoh
lekte med. Sen mötte vi Kenzo.. men det blev ingen lek då.



Dagen Bilder
   
   
   
   
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0