23/3 Oni möter brorsan

Problem i paradiset. Neoh morrar fortfarande åt Oni..
Så jag ringde till hunduppfördarna igen.
Och vi kom överens om att Angela och Håkan skall komma över som har  Shax.
Så att dom kan komma och se hur Neoh beteer sig mot Oni.
Så att man kan avgöra om det är farliget eller inte..
Men det var det inte.. Så fort dom kom så bara vände hans attityd!
Skitsnäll och bara leker med valparna!
Fattar ingenting.. Men kom sen fram till på kvällen att det nog mer har med att
göra med mat och ting som han anser är hans.. så han morrade på kvällen
efter att dom gått då han hade ett tuggben.. Så nu får dom bara tugga på tuggben
och äta när dom är själva till jag kommer på hur jag skall lösa detta.

Men det var jätteroligt att domkom över och Oni tyckte nog att det var roligt
oxå att få träffa sin bror och leka på lika villkor.
Jättesöta var dom båda två.. och vilken tuffing Shax var!
Han var då inte rädd för någonting!

Dagens bilder
   
 Oni som snott min sopborste  
Hon lever!    
   
Oni och Shax Oni och Shax Oni och Shax 
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0