2/3 Nytt koppel

Gött att vara ledig! Idag har jag då inte gjort så mycket.
Vägrade gå upp ur sängen eftersom jag blev väckt av mina
kära grannar som bråkade. Men lyckades somna om.
Vakna sen och tittar ut genom mitt fönster när jag ligger i sängen.
Och va ser jag.. jo en sladd som hänger ner.. undrar va fan grannarna
gör igentligen. Märker då att det regnar??? Går upp och ser då att
det faktiskt snöa! Blä.. orkar inte mer snö! Nu får det vara nog!



Så idag har jag inte gått ut genom dörren förrens jag verkligen vart
tvungen.. det vill säga för att gå ut me Neoh och sen för att åka och
köpa nytt koppel eftersom Neohs flexi-koppel har gått sönder.
Tyvärr så hade dom inte det kopplet jag ville ha hemma i butik.
Så dom fick beställa det.. Så jag passade på att beställa koppel
ett lika dant till Oni oxå. Smart va...


Idag har jag inte mått så bra dock.. är jätteslö.. känner mig ledsen?

och sen höll jag på att svimma?? jättekonstigt..

Men det blir nog bra så fort jag kommer till jobbet imorgon och inte

liger i min soffa och slöar utan att röra på sig massor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0