18/3 Oni är godkänd

Låååång dag idag. Problem med telefonen på jobbet.
Så det blev lite arga kunder.. Men det är okey..

Under dagen fick jag även sms från Annemonens Huskys
att Oni idag blivit besiktigad och att allt var bra!
Gött att höra!!!

Efter en lååång dag så kom jag hem och gick ut med Neoh
med Ryssen och Sasha. Sen var det bara hem och la mig
på min underbara soffa.. Gud va trött kroppen är!
Man jag tog och åt lite och gjorde lite gott hemma oxå..
tvätten gör ju int rent sig själv tyvärr.. men men..
Sen bänkade jag min på mig på min soffa och gick sen inte
upp förrens det var dax att gå ut med Neoh på sista promenaden.
Ikväll var det ett jättebra avsnitt på Grey´s Atonomy.
Hade jag orkat så hade jag gråtit till detta avsnitt.. men jag var helt
enkelt för slut.. Sen var det nån bra film oxå som hette Proof of life
Den var cool.. men kände att jag började bli föör trött då jag började
anmärka med komentarer till mig sälv..
-Men hallå! han skulle ju vart död för längesen! Jag menar inte en
chans att man kan överleva om..
och så fortsatte det.. ha ha.. men det var en bra film.

 

Kommentarer
Postat av: carl-henrik.andersson

hej dotter nu har jag hittat din blogg. var roligt att läsa!när kommer den nya hunden.många kramar pappa

2009-03-21 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0