16/3 Födelsedag

Fick en god natts sömn inatt.. skönt..
Sen har jag vart ut me hunden och vart hemma och tagit
det lugnt.. Sen åkte jag och mor till Grizzly och köpte foder
till lilla Oni som kommer hem till oss på söndag!
Det är lite långt kvar nu!
Sen åkte vi till ÖB och köpte matskål till Oni och rep så
mina hundar han springa långt utan att vara "lösa"
Så jag och Neoh beprövade denna teori idag och gick
till den stora fotbollsplan/ängen och kastade boll.

  

Sen gick jag hem till min mor där jag mor, mormor, morfar
och Emelie grattade Mats på hans 21 års dag.
Och gud va glad jag blev att han var så glad idag över alla
sina presenter! Helt underbart när alla prickar rätt!
Jag och mor köpte telefon och kamera som han behövde
och ville he.. fast han fick inte välja kamera.. det fick fatiskt bli
en överraskning.. det är ju inte meningen att man skall veta
vad man får igentligen! Emelie gav skitsnygga tröjor!
Och mormor ch morfar hade köpt en skitcool trådlös
multifunktionsskrivare! Ascoolt! Sen var det fler saker men
det var det som gjorde att det lös lycka i ögonen!
Helt underbart att se!
Mor hade gjort den underbart goda tårtan! Mums!

   
   
   
   
   
   
   
   
  

Sen blev det tv för min del.. Det är ju två hundprogram på rad ju!
Och nu blir det sängen för min del.. 
Vilket jag borde vart i för länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0