15/3 Dax att köpa presenter

Jobb jobb jobb.. söndagar brukar vara lugna och bra.
Med få samtal och många konstiga frågor.
Men inte idag.. fler samtal än va det brukar och typ 2
olika frågor på hela dagen!
-Den där kamanjen ni hade igår.. gäller den idag oxå??
Annars var det typ bara om vi hade inne en kamera..
Så idag var telefonen verkligen inte rolig!



Men sen har jag shoppat present från mig och mor
till min bror som fyller år imorgon.
Sen kom även mor in med min bror Mats och kollade
på mobil så han fick faktiskt välja vilken telefon han ville ha!
Jag tror han uppskattade det.. vi viste ju om att han behövde
en ny telefon.. men hur kul är det att få en telefon som man
inte tycker om?! det kan ju hända..
Han hittade en cool telefon som han ville ha..
Tyvärr var den slut så han får den i mitten/slutet av veckan..


LG KP500

Sen hem och ut med hunden..
Slappa framför tv:n och sen ut och leka med Ryssen och
Sacha 2 ggr.. det var kul..



Det har vart en lång dag och ändå kan jag inte sova.. hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0