14/3 Sjukt mycket folk!

Idag har det vart livat på jobbet! Herregud va mycket folk!
Och mycket sålde vi med! Det var inte klokt.
Chefen gick till och med runt med kalasmössa på sig.. hi hi
Men det är la inte konstigt att folk kommer och köper Tv när
man får 20% rabatt! Det var en jättelång kö över en halvtimma
innan butiken ens öppnade!

På min rast kom mor och hämtade upp mig och så åkte vi
till Grizzly och köpte en leksak till Oni som skall hjälpa henne
när det kliar i hennes små mjölktänder och så blev det nytt koppel,
halband och sele till Neoh och ett koppel till Oni
(jag vet ju inte vilken storlek hon är än ju..)
Så gick min kära mor ut med Neoh sen, helt underbart.

Vår bilder




Efter jobbet så slappade jag bara när jag inte var ute med Neoh då..
Känner att jag är sjuk igen men jag skiter i det..
Jag vägrara att vara sjuk igen!
Tråkigt dock att vara hängig, snuvig och hostig, men jag tar mig till jobbet
iaf och ser väl inte så attraktiv ut.. he he.. men vem har sagt att man måste
vara snygg på jobbet..

Nä mer slapp och mindre bloggande nu va.. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0