12/3 Snö!

Jobb jobb jobb. och sen på lunchen fick la jag mig en shock!
Det snöa! Och jag som åkt moppe till jobbet och skulle hem
och gå ut me Neoh! Det var då inte roligt! Såg ju ingenting!



Men sen tog jag det säkra före det osäkra och tog bussen
tillbaka till jobbet.

 

Efter jobbet så kom mor och hämtade mig och så åkte vi till
Ikea! Äntligen bar det av! Och jag fick köpt mina bokhyllor!
Så snart är det lilla rummet klart! Innan Oni kommer!
Men jag kunde ju inte hålla mig från att sätta ihop bokhyllor
när jag kom hem, även om det var så sent.. Så jag fick satt
ihop 2 hyllor. Det roliga är ju att grannarna inte kan klaga på mig..
Så som dom lever och härjar alla andra dar!!! *Payback*

Men sen blev det nästan sängen för min onda rygg som var så trött.
Kom till sängen där min lilla sötnos Nelly hade lämnat mig en liten
fin present! Hon hade pissat på mitt täcke.. bara för att klaga på att
hon ville att jag skulle göra rent hennes låda!
Det konstiga var att den inte ens var full... Antar att hon bara vill ha
uppmärksamhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0