31/1 Jag ger upp!

Ingenting har fungerat som det skall idag! Verkligen ingenting!

Sova gick inte för en viss granne hade fest mitt i natten..
Han hade det inte på kvällen men på natten så passar det!
Så det blev inte nå jävla sömn för min del.
Så jag mår piss! På det så tog nästa bensinen slut i moppen
idag så jag fick åka och tanka.. Då bränner jag i sönder byxorna!
Åker sen hem för att gå ut med hunden och tycker att moppen
låter lite konstigt.. jo då hade jag ju glömt att sätta dit tanklocket igen!
Som tur va låg det kvar på pakethållarn.
Äter lunch efter att ha vart ute med hunden och får ketchup över hela handen.
Detta är verkligen inte min dag idag. Har fått ont i halsen och hostar.
Jag funderar allvarligt på om jag inte skall skita i att gå på personalfesten idag!
Vad mer kan gå fel och hur sjuk kan jag bli för att jag inte sover tillräckligt?

Jag får se hur jag gör.. uppdatering kommer väl sen eller imorgon.


20.45
Det blir ingen utgång med jobbet idag..
När jag kom hem så hade jag feber.
Så det blev en kort promenad idag.
Men jag skall gå ut minst en gång till idag..
Och se till och somna tidigt.
Hoppas inte grannen får för sig att festa idag igen.
När han väl festar brukar det vara i flera dagar i sträck.
Men jag hoppas att jag somnar innan dess så att jag inte märker det.

Ny bild har jag fått idag på Spraklingstar!



Nu är 4 av 6 valpar tingade.
Så det är bara min och nummer 4 kvar nu.
Fast man kan ju inte riktigt räkna med min..
Jag har ju inte träffat och lagt handpenning ännu bara.
Helt otroligt hur fort det har gått.
Jag menar dom föddes ju den 24/1
Men dom är riktigt söta.
Dom finns alla på:       http://www.annemonenshuskys.se/

22.30
Fick ett till mail av Torbjörn från Annemonens Huskys
där det stod att min lilla plutta väger ca 777 gram
(varför det står ca är för att hon vägrar att vara stilla)
Så hon väger och och mår jättebra *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0