30/1 ORM!

Sista promenaden med Neoh igår var annorlunda..
Jag ser nått i gräset.. Han reagerade och tog den i
munnen och ruskade.. sen fick jag den.. det var en orm!
Fast en plastorm som tur var.. *pust*
Jag slängde den och Neoh plockade upp den och
bar den hem?? Ajaa.. han var la stolt.. eller nåt..

   

Hur skall en hund igentligen reagera på en orm??

Dagen har vart lugn och fin på jobbet..
Och av någon konstig andledning så har jag fått tillbaka min sax..
(kanske den senaste saxen inte gick sönder för trollet?)


Annemo från Annemonens Huskys ringde mig idag och det

var en riktigt trevlig pratslund! Men tyvärr så har jag inga

nya bilder på Sparklingstar idag. Fick dock reda på att
Sparklingstar var den tjockaste senast dom vägdes.
Jag tro hon sa att hon vägde 750 gram.


Nu ligger min lilla Neoh i soffan och drömmer medans

jag sitter här och skriver. Så söt han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0