28/1 Sparklingstar

Idag var jag ledig.
Vart ute med Neoh på goa promenader..
Städat hemma och så har jag haft lite besök
också av mor och Cissi.

Och äntligen skall jag få köpa en dammsugare!
Imorgon bär det av till ÖB!!!
Jag rinde till dom idag och då skall dom få in en
typ lika dan dammsugare, fast röd.
Och färgen spelar mig verkligen inte någon roll.
Huvudsaken är ju att den är påslös och har plats
för massa skit *hi*hi*

Sen har jag pratat med Annemonens Huskys idag.
Och har kommit fram till att jag är intresserad av
Valp nr 6 Sparklingstar.
Och jag skall komma på besök den 11/1
Jag bara längtar!

Och börjar drömma...

Om att ha en sån liten söt tjej..
(Inte för att hon kommer vara liten så länge men..)
Jag drömmer om att min söta tjej och Neoh alltid
kommer att kunna leka och att man inte behöver
leta efter hundar som dom kan leka med,
för dom har ju varandra.
Jag drömmer om att ha så roligt och bli dragen
av mina två vuxna hundar.
Och drömmarna bara fortsätter...

Jag menar titta va söt hon är och här är hon bara 3 dagar gammal!
Tänk va söt hon är när hon är lite större och sen ännu större!
Tänk hon kanske blir för söt!

dag 3

Jag menar bara titta på henne! Så söt!

dag 3

Hon har samma täckning som Neoh fast att hon har en vit sträng upp i 
huvudet och Neoh har den ned i ansiktet. *Jättesöt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0