25/1 En valp till!

Idag tog jag det "lugnt"


Ut och gick me hunden...

Hemmma och låg på soffan...

Ut och gick me hunden mötte mor och gick på promenad

Vi gick till en stor hundgård som var väldigt lerig

Efter en stund så kom Cissi med och då passade vi på att

köra lite "kom" övningar.. så att han verkligen fick springa

av sig eftersom att det inte fanns några andra hundar.

Så då fick han springa mellan mig, mor och Cissi och fick

godis efter hur duktig och snabb han var vid kom-ropning...


Sen åkte jag hem till Cissi och hjälpte henne lite med

hennes källare och åt middag. Mitt under middagen så fick

jag samtal från Annemonens Huskys.

Där dom berättade att det hade kommit en tik till så att dom

hade fått 6 st valpar!

Och att hon trodde att den sistkomna nog skulle nog passa

mig perfekt och att jag fortfarande då har första tjing, och

får då välja först av alla på dessa 3 tikar som är "rödfägade"


Dessa tre har jag och välja mellan

      

       Valp nr. 2                                    Valp nr. 4                            Valp nr. 6

Oj oj oj.. Dom är ju så söta allihop..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0