24/1 Fullt fart, fest och VALPAR!

Sov länge idag! Det var väldigt skönt och välförtjänat!

Sen ut me hunden och plockade upp min kära mor på vägen

Och gick till Lidel för att köpa en fin matta till.

Men dom var självklart slut, så det blidde en billig vit BH och

massa hundgodis istället.

Sen ringde min morfar så fick jag och mor skringa runt och göra

ärenden för honom. Så det blev en lång morgon promenad för min

 hund på över 3 timmar!

Jag var skittrött men kände att jag behövde kolla en sista sak så jag

lämnade hunden hemma så att han kunde äta och så åkte jag och mor

till ÖB för att se om min dammsugare hade kommit än.. det hade den inte..

Men men.. Känns ju lite dumt att inte kunnat dammsuga sen innan jul!


Sen la jag mig och dog på soffan. Undrade senare vad klockan var

om det inte var dags för att gå ut med hunden så att man kunde gå

och lägga sig nån gång..

Oj oj klockan var bara 18,00! Hur gammal är jag! Ha ha

Strax där efter fick jag ett samtal av Maria som undrade

om jag var ledig och om jag ville gå ut och ta en öl.

Vilket bara blev ett roligt måste eftersom att hon och jag

nästan aldrig är lediga samtidigt.


Vi drog in till stan och en stund efter att vi kommit dit så får jag ett samtal..

-Hej jag ringer från AnnemonensHuskys och vill meddela att vi har fått valpar

och jag tror att det kan finnas en valp här till dig!

Vi har fått 3 honor varav 2 st är rödaktiga så du får förstatjing att välja valp!

Jag var så lycklig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!

Jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Det slutade med att jag hoppade in på pubben igen och fortsatte hoppa

och sa till alla mina vänner den glada nyheten.

Jag skämdes ju dock när uppfödarna ringde eftersom jag faktiskt var ute och drack. Jag menar va tror dom om mig nu?! Vi får la hoppas på det bästa att dom förstår att det faktiskt inte händer så ofta att jag går ut.

Men kvällen fortsatte och firande blev det! Alla var jätteglada!

Vi träffade också på ett par danskar. Dom var riktigt trevliga.




Kvällen slutade för min del. Det var dags att åka hem. Men på vägen gjorde jag nåt jag inte brukar.
Jag stannade till på 7-Eleven och köpte mat, en wok.. och det var nått av det godaste jag ätit på länge!
Jag hade nån sås på som bara fick det att smaka helt perfekt! Helt klart att jag kommer att äta där igen
och se om det verkligen är så gott och inte att dom bara lyckts en gång, utan att dom verkligen har
kommit på nått höjdar recept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0