9/2 Alla är ju dåliga!

När jag kom tillbaka från min morgonpromenad med
Neoh idag märkte jag att det luktade konstigt ..
Kom ut i vardagsrummet och såg då att Neoh vist
inte kunnat hålla sig inatt då han är dålig i magen.
Så det blev att torka skit på morgonen.
Sen iväg till jobbet och välte med moppen!
Det var inte skönt.
Sen fick det bli en tidig lunch och gå ut me hunden
så att det inte blir fler missöden.
Sen tillbaka till jobbet. Min mor skulle sen gå ut
med Neoh en gång till innan jag kom hem från
jobbet men hon satt själv och hade blivit dålig i
magen! Va e detta?! Som tur va så kunde grannen
hjälpa till och gå ut med Neoh.
Sen kom jag hem och gick ut med Neoh igen
och tog en promenad hem till mor och fick ett bra
medel som jag skall ta på mitt golv så att alla
bakterier och lukt försvinner.
Sen hem och så kom Cissi på besök.
Shit va jag är trött! och så skall jag orka ta golvet oxå!

Jag har fått mail idag från Annemonens huskys.
Där det stod att alla valpar nu börjar att gå och att dom
börjar få tänder och dom börjar alla märka att det finns
ett liv utanför valplådan.. hi hi hi
Jag har iaf fått lite nya bilder.. Här är hon 16 dagar gammal.
Tyvärr så kan man fortfarande inte se vad hon har för ögonfärg.





Sen får jag skriva Grattis Daniel på din dag hela 24 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0