7/2 Julen åker ut!

Ha ha.. äntligen åker julen ut som stått på mitt köksbord.
Mor kom över med kartonger så att jag kunde packa ner allt.
Det känns helt underbart!
Så jag har pysslat för fullt här hemma och har gjort mig av
med massa saker som jag ej vill ha kvar längre.
Det känns väldigt bra. Så nu skall det fortsättas..
Tänk så fint det kommer att bli...
Annars så har det varit en bra dag..
Har promenarat massor med min mor och hund.
Känner mig frisk och kry (typ.. snorar och hostar lite än)

Kom på att jag glömt säga att Sparklingstar vägde 1120 gram
den 5/2 så allt ser bra ut och nu har hon öppnat ögonen helt.
Jag väntar dock på svar om det är så att hennes ögon är blå
eller om dom fortfarande är grumliga, vilket inte jag kan tyda.
Alla valpar blev avmaskade idag vilket vist inte var så uppskattat
från valparnas sida.

Men här är (som det ser ut nyvakna) lilla sötnosen!
Nu är hon 2 veckor gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0