4/2 På bättringsvägen

Det känns som att jag är på bättringsvägen nu.
Jag hostar inte lika mycket och snorar inte lika
mycket längre. Jag nyser iaf inte ner alla mina kläder
och min lägenhet längre.
Ja just de..jag måste ta och storstäda min lägenhet
efter detta. Det är ju snor och baskilusker överallt...
Men det är skönt att vara på bättringsvägen.
Jag har iaf klarat av att gå ut och motionera min
hund själv idag. Och det har jag längtat efter!
Och jag längtar efter att komma ut och gå till jobbet.
Känner mig som en arbetsnakoman när jag säger så.
Men jag saknar alla människor coh mitt skrivbord hi hi..
Men när jag tänker på det så är jag nog lite
arbetsnarkoman. Jag menar.. varför har jag annars
bara tagit ledigt 3 veckor på 2 år?!

Igår skrev jag dock inte.. Men det är inte konstigt..
Jag var så sjuk så det var äckligt..
Konstigt hur det bara kan vända så eftersom att jag
så mycket bättre idag.
Men sen så sov jag typ hela dagen igår..
Men det är ju så när man är sjuk..
Och då är bästa medecinen sömn, sägs det.
Och det får ja la hålla med om så mycket
bättre som jag mår idag.
Hoppas att jag kommer iväg till jobbet igen snart.
Men jag tänker som så att jag inte går dit
förrens jag är helt frisk, så att det inte bryter ut
igen för att jag kanske inte var helt frisk och så
får jag vara hemma ännu längre.

Jag har tyvärr inga nya bilder på Sparklingstar.
Men det kommr nog snart.
Sen kan man ju hoppas att nästa gång jag
sätter upp nya foton att det är med öppna ögon =)
Man kan ju alltid hoppas. Jag bara längtar!

Neoh däremot har vart jättesöt idag!
Jag fattar inte varför men av någon andledning
så sög han på min hand idag.
Precis som om att han diade??
Skitsött var det iaf!
Sen har det snöat idag. Fast det märkte ju inte
jag för jag har ju typ bara legat och sovit..
Utan jag fick reda på det av min mor som ringde.
Neoh tyckte det var skitkul och började äta snö
med en gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0