28/2 Drömmar om hus



Ännu en skön solig dag! Både jag och Neoh stannade upp i solen och njöt.
Jobbet var lugnt och bra idag. Dock var det många samtal som jag inte
kunde svara på utan behövde hjälp, och det var inte lätt för alla säljare
var jätteupptagna!
Sen har jag surfat lite idag och hittade ett hus! Precis som jag vill ha det!
Varför skulle jag vara så dum och titta på hus! Jag har ju inte körkort än!

Efter jobbet kom Cissi hem till mig och vi åkte och köpte pizza och glodde
på tv och tjötade massor. Hon tycker inte att jag borde skaffa hus själv..
Varför måste man ha en man för att köpa hus??
Jag fattar inte det! Jag tänker inte vänta på att jag någongång träffar den
rätta och flyttar till hus. Jag tänker leva det liv jag vill leva och bo som jag vill.
Men det var ett underbart hus ett stenkast från stenungsund.
Men det är inte rätt tid nu iaf.. Oni kommer ju snart och skall man ju inte
flytta runt.

Idag blev alla valpar 5 veckor och skall visst ha börjat visa vem dom är.
Jag bara längtar efter att hon skall komma hem!

För övrigt är det min namnsdag idag! Tack mor som skickade ett litet mess.


Kära kungs pizzerias - Bargarns special


Cissi som kramas med Neoh


Oni stor och stark, hela 5 veckor! Snart kommer hon hem!


Kolla in vilket drömhus för mig och mina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0