27/2 Soooool

En väldigt solig dag idag. Väldigt skönt.
Och idag vågade jag mig på att åka moppe till jobbet.
Så som vanligt så gick jag ut me Neoh på lunchen.
Riktigt skönt att komma bort från jobbet när man skall på lunch.
Särskillt när det är så gott väder oxå!
Herre gud va mycket moppar det var ute idag!
ha  ha ... känner mig inte ensam längre ... ha ha



Efter jobbet gick jag och handlade lite..
Sen ut med Neoh med kort koppel.
Idag gick det väldigt bra. Känner att det är bra att öva honom
riktigt på kort koppel och att han verkligen inte får dra och
måste lyssna på mig. Det går bättre och bättre för var dag som går.
Det är ju bra så att han kan lära Oni sen.
Det var dock lite läbbigt när jag var ute med Neoh, flera lampor är
trasiga den slingan jag går. Och på det så gick jag till en hundhage
så att Neoh skulle kunna sprinag av sig.
Då gick inte grinden att stänga för att pölen med vatten som var vid
grinden hade frusit så att grinden inte gick att stänga.
Men jag släppte honom iaf, tog hans koppel i försök att göra det
lite svårare att komma ut och så ställde jag mig ivägen..
Väldigt nervigt må jag säga...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0