26/2 Jobbet på lilla rummet har börjat!

En lugn dag på jobbet..  och syrran kom och gick ut med Neoh idag.
Så jag fick en lång lugn lunch.. Asgött!
Rickard "lillbrorsan" var på mitt jobb idag också! Skitkul att se honom!

Efter jobbet så åkte jag och mor till Jysk och handlade lite..
Det blev ett överkast till min soffa och nya gardiner..
Erkänn snyggt ! ! !  jag har tänkt att ha detta rum färdigt innan Oni
komer hem så att hon slipper sånt stök och muller..

Det kommer bli så jävla snyggt va!



Sen hem och slappa och ut me Neoh..  Då mötte vi upp grannen och
Sasha.. Dom leker så bra och har så kul!



 Sen var det hem och slappa igen.. Gu va söta mina djur är när
dom sover!





Här ligger Neoh och sover med benet han fått av syrran igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0