25/2 Fika me syrran

Idag åkte jag hem till syrran och fikade och pratade massor.
Det var jättetrevligt! Till och med Neoh fick "fika"... han fick ett ben!
Sen var vi ut och promenareade lite och gick till en djuraffär där vi
letade efter nya koppel.. Jag hittade dock inte det jag sökte...


*Sniff*sniff*

*Mmmmmmmm*

Syrran som surfar på nätet medans vi fikar.

Jättegoda semlor hade hon bakat!

Kom hem och sen har jag bara legat på soffan och dött..
Jag är skittrött! Eller inte riktigt.. men nästan...
Jag har sutiit i min soffa och betalat räkningar...

Nä nu räcker det för idag! Jag är alldeless för trött och skall orka jobba.
Så gonatt och hoppas på en vacker och dag imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0