23/2 Nu har alla fått namn!

       
                 KIRA                                   SHASTA                               GANGSTER


   
                MAYA                                   SHAX                                        ONI




Idag blev det bussen till jobbet och det har vart en lugn dag idag på jobbet.
Det var dock lite stressigt under lunch då jag skulle hinna hem och gå ut
med Neoh. Men det funkade iaf! Det är ju bra att veta...

Som ni ser har alla dessa sötnosar fått sina namn nu!
Vist är dom underbara!

Ikväll kommer jag nog inte göra så mycket mer än att gå ut me Neoh och
ligga och gosa med mina små liv och sen SOVA!
Jag fattar inte hur jag kan älska att sova..
Men det är väl inte så konstigt så som jag pringer runt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0