2/2 Ännu en soffdag

Fortfarande sjuk och det verkar eskalera.
Har inte klarat av att gå ut med min hund idag.
Grannen följde med mig ut i morse.
Och sen har min far fått gå ut med Neoh
på alla andra promenader.
Pappa var nästan lycklig att jag var sjuk...
Men jag får gå ut med honom själv på sista
promenaden. Men det skall nog gå bra.


Idag fick jag för mig att jag hörde min fågel i lägenheten.
Jag började grina som en liten flicka.
Jag kommer nog aldrig sluta att sakna honom.
Och nu har det ändå gått år sedan han dog.
Kom då på hur jag saknar mina andra djur jag haft.
Jag saknar dem alla.



Något roligt iaf är att jag har fått nya bilder på min lilla tjej.
Här är hon 9 dagar gammal.





Så söt hon är! Jag bara längtar tills hon öppnar sina små ögon så jag kan
se vilken fin färg hon har på ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0