21/2 Hundar hundar & fler hundar

Idag har vart en lugn dag full med snö och hundar.

Dagen börjar med den vanliga morgon promenaden.
Och som nästan alltid var det fullt med ekorrar vid ett speciellt ställe.
Och ja.. vi stannade och tittade på dom. Idag tog jag även kort på en.

Ekorre

Sen var jag hemma och tog de lugnt.. sen åkte jag och mor till Grizzly
och köpte en stor påse med hundmat utav denna nya mat som vi nu
provat ett par dagar som verkar bra. Passade på även på att väga lilla
Neoh som väger 25 kg. Tänkte då också hitta en ny matskål till Neoh
eftersom att hans inte stannar påett ch samma ställe när han äter.
Mor och jag letade i flera affärer men hittade inga.
Hittade då äntligen vad jag ville ha fast inte i en hundaffär..
utan på öb?!! Fast det är ingen hundskål igentligen.. men vem kan se de..
                                                                                               
Sen när vi kom hem så mötte vi Neohs bästa vän som bor i samma hus                                                       
som oss vilket är lilla Atlas            Skitsöt är han!



Sen hem och äta lite... Senare ut i en snöstorm som igentligen skulle vara
i lappland men som inte verkar orka ända upp dit *ler*
Men det var roligt för då passade jag Neoh grannen och Sasha på att leka
ute i snön!



Sen hem till mor där bror var med sin flickvän och 6 månader gammla Slash!

  

Sen passade mor på att skämma bort dom små liven.



Efter det var det dags att gå hem. Jag skulle igentligen över till grannen och Sasha
sen igen men jag tar det lugnt på soffan istället.

Idag blev Oni 4 veckor! så jag har fått nya söt bilder på min sötnos!








Nu får vi la se hunr jag får sova nu.. grannen under mig började festa nu
kl. 01:00 Underbart eller hur... ja ja.. önska min lycka till..

(Men igår viste jag fan inte vart jag skulle ta vägen! Då kom han och
plinga och bankade på min dörr kl. ca 01.30 ! ! ! Vette fan va han ville
för han hann bara säga -ursäkta att jag ringer på så sent...
Varpå jag svarade -Nääääeeeeäää vet du va och smällde igen dörren!
Han skall fan va glad att min hund inte blev för exalterad så att jag skulle
vart tvungen att gå ut med honom igen för då vetta fan och jag inte hade
ringt polisen eller nåt! Vem fan ringer på sina grannar som sover vid den
tiden?! Jag antar väl att det är för att dom ville ha en cigg eller två för att
dom inte har några kvar så att dom kan röka på! Fan va jag hatar honom!
Han tror väl antagligen att det inte luktar så mycket och tror så att lukten
inte kommer upp till min lägenhet!!!
Säg mig!!! Va fan kan jag göra!! Jag har ringt störningsjouren på honom
så många gånger, va fan kan jag göra nu?!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0