19/2 Olycka

Inte en bra dag för mig inte..
Morgonen startade med att mor rinde och ville ha sin
extra hemmanyckel. Så stress över att jag inte hittade den.

Sen när jag var påväg till jobbet så volta jag med min moppe.
Det var inte roligt och gjorde ont. Människor kom fram och kollade hur
det var med mig och till och med en flytt bil stannade och undrade om
jag ville ha hjälp. Dum som jag som var i shock satte mig på den
mörbultade moppen och åkte vidare till jobbet. När jag väl kom fram till
jobbet och väl satt mig i min stol så började jag grina.
Men shockan släppte inte riktigt förrens jag väl var hemma i lugn och
ro nu vid min dator för nu känner jag vad saker och ting smakar i min mun.
Och de må jag säga var en konstig upplevelse att inte känna någon smak.

Jag måste bara tacka alla som brydde sig om mig idag.
Tack ni som stannade och tittade till mig,
tack till alla mina arbetskamrater som stödde mig och till sist
tack mor som titta till hur min arm och hur hälsa var.

Lite gladare nyheter då. Imorgon tar jag bussen!
Min granne kommer ta Neoh så jag behöver inte åka hem under jobbet. 
Och sen har jag fått nya söta bilder på Oni idag!



Nu är min lilla sötnos 26 dagar gammal



Valparna skall nu har fått en större hage och till och med fått börja möta
katterna.. Det är ju jättrebra! Jag börjar dock undra hur jag skulle kunna
förbereda mina djur *hmmm* om det ens går att förbereda för djur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0