16/2 Mat mat mat

Idag flyttade valparna ut ur valplådan och har fått sin egna inhägnad.




Och min lilla tjej käkar mat.. jättesöt är min lila docka!



Sen har jag och mor vart och inhandlat ny mat till Neoh som han
förhoppningsvis kommer att tycka om och bli bra i magen av.
Sen köpte jag också ett tänkespel till Neoh. Skitkul!
Det gick lite långsamt i början.. men sen gick det bra en stund..
Sen blev han bara trött och började bara "gräva" på den och missade
till och med att det kom fram godis som sen försvann igen eftersom att
han fortsatte att "gräva"



Sen lagade jag mat idag och som vanlig när jag lagar mat så blir det
för mycket. Så det blev en middag och 3 matlådor!
Men det blev gott iaf..
Det blev en kycklingwook med grön curry i kokosmjölk och ris.



Det känns nästan som att hela dagen har handlat om mat.. hi hi hi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0