14/2 Alla hjärtans dag

Ny bild på min lilla tösabit. Nu är hon 3 veckor gammal.



                         Jättesöt är mitt hjärtegull !

Min dag
Vilken dag! Inte någon hjärtans dag för mig inte.
Dagen börjar med att en bil tutar på mig när
jag är påväg till jobbet och huttar åt mig?!
Och jag hade inte gjort något fel! Men det var
en lugn och bra dag på jobbet.
Sen påvägen hem från jobbet så hände det
igen! Ännu en bilist som tuta på mig!
Jag fattar inte... Jag kollade om det var så att
jag hde någon belysning fel eller något.
Men det hade jag inte.. så jag fattar  inte..

Sen har jag vart ute och tränat min hund
med ryggsäck idag.
Sen har jag vart hemma och städat massor.
Så nu har jag inte mycket hår kvar från djuren
i lägenheten och det känns vädigt skönt.
Kanske jag får mindre hår på mina kläder nu.
Sen bytte jag byxer då jag har ont i mitt ben
och märkte då att mina jeans hade skavt
sönder mitt ben! Aj aj aj..
Inte konstigt att det gjorde ont!

                                                         
      (mitt ben)

Kommentarer
Postat av: Maria

Borde kanske skaffa bekvämare jeans? :P

2009-02-15 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0