1/2 *Host*host*host*

10.25
Idag är jag sjuk. Hostar så jag har blodsmak i munnen.
Inte roligt alls..
Dom hade vist haft jätteroligt igår!
Jag ville såå följa med igår! Det hade ju vart jätteroligt!
Även om jag inte tänkt att dricka.
Det var verkligen längesen jag bowlade!

18.15
Nu ligger jag och mina djur och myser i soffan.
Vi har vart ute länge idag.. och äntligen har jag
slutat hosta en stund iaf. Jag börjar hosta så
fort jag rör på mig!



23.00
Har pratat me syrran idag och måste bara säga grattis till det nya jobbet
en gång till!
Sen har jag pratat med Mikeal Skoog också. Och det verkar gå bra för
honom där uppe i norge. Jag fick en länk av honom där hans nya låt finns.
http://www.myspace.com/nolocationband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0