8/4 Kloklippning

Idag satte jag på mig lösnaglar..
Har bitit på mina naglar av någon andledning.
Sen har det vart lek och stoj i hundhagen.
Och Oni blev jätteskiten! Men jag kunde inte duscha
henne.. och det kliade massor på henne..
Jag hade inge varmvatten av någon andledning?!
Men jag torkade henne noga och borstade henne.
Så det blev lite bättre iaf..
Sen på kvällen så kom jag på att det var dax att
klippa Onis klor.. det var inte populärt!
Jag tror det tog 20 min innan hon gav upp och
lät mig klippa klorna.. men innnan dess var det
världens fajt och massa klagoskrik..
Det är ju nästan så att jag tycker synd om mina grannar..
Sen på kvällen blev det promenad med ryggsäck för
Neohs del... men det tycker han om..
Han tyckte dock inte om att Oni hoppade på honom
och försökte få honom att leka när han arbetar..




Dagens bilder
   
   
   
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0