24/4

Idag blev jag väckt utav mina hämska grannar!
Dom bankade och hade sig!
Och jag som hade sovmorgon!
Men Oni lyckades dom då inte väcka..

Sen upp ur sängen.. ut me hundarna..
mata hundarna och  sen hoppa in i duschen..

Sen när man var fräch och ren åkte jag till först
till ICA och köpte det jag tänkt att äta till lunch
och kattmat och sen började man jobba..

På lunchen så åkte jag som vanligt hem och
gick ut me hundarna.. Underbart är det men
svättigt var det. Har ju på mig mer kläder än
alla andra då jag åker moppe.. FUSK
Som vanlig så var det en kissefläck i hallen
väntandes att bli borttagen och en skrikande Oni.
Men det var riktigt skönt ute i solen.

Så nu skall jag hem till mina odjur snart
Ut och gå och sen skall jag då bannemä lägga mig
på soffan och dö en stund..
Gu va trött jag är! Jag måste få sova snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0