2/4 Utflykter

Denna dag har vart lång.. Idag har man inte vart hemma mycket..

Dagen bröjade med att Angela och Shax kom på besök och så gick
vi ut på promenad och så hämtade vi upp en labb som hette Sally
som var Angelas väns hund. Jättesöt liten tjej var det.
Efter denna långa promenad så och massa lek i hundhagen så
körde Angela mig till Cissi där jag hjälpte henne att montera
färdigt hennes säng. Jättesnygg är den!
Sen fick jag vila! Fan va skönt det var!
Cissi tog hundarna och jag gick och la mig i hennes säng
och somnade till och med! Det trodde jag inte att jag skulle
göra men det gjorde jag.. stenhårt!
Sen åkte Oni spårvagn för fösta gången när vi skulle hem.
Och det gick jättebra! Hon somnade till och med.
Väl hemma så sov mina djur en stund till.
Men det är ju inte konstigt efter en sån här dag..
Hoppas bara att Oni sover inatt!
Sen har vi oxå passat på att ensamhetsträna lite idag.
Inte kul från Neoh sida.. han beteer sig värre än vad hon gör!
Han tycker inte alls om att jag särar på dem.
Men det kommer ju gå bättre med tiden.



Dagens bilder
   
   
   
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  

Kommentarer
Postat av: Annemo

Vad hon har vuxit lilla oni....kul att läsa vad ni hittar på där uppe i götet:) Kramar från oss här nere i Rödeby

2009-04-02 @ 23:02:31
URL: http://www.annemonenshuskys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0