23/4

Idag efter jobbet så var jag som vanliog ut med mina
djur.. men något väldigt roligt hände sen på kvällen..
Då jag tyckte efter en promenad att Oni var lite väl smutsig..
Så visade jag vägen in till toan..
Och en gladare hund har ni då inte sett!
Hon fattade nästan direkt och hoppade själv ner i badkaret!
Sprang i cirklar i badkaret till jag fått igång vattnet då hon attakerade
vattnet som kon ur duschslangen!?!!!
Underbart söt var hon och detta kan jag lugnt säga att jag uppskattar!
Det är inget fel på att ha en hund som tycker om att bada!

Fast hon tycker ju inte riktigt om att bada..
Det är ju inte lika kul när man skall stå stilla och bli helt blöt..
Men allt som leder dit är jätteroligt för henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0