22/4

Skön och lugn dag tills Cissi kom efter jobbet... ha ha!
Nä skämt och sido..

Idag hade jag problem att vakna.. Så jag kom inte upp förrens
klockan var alldeless för mycket.. Men det är OK..
Men jag mådde inte riktigt bra..

Klippte klorna på Oni idag och det gick väldigt bra!
Skönt att det kan gå bra ibland.. Hon gav med sig
nästan med en gång!

Cissi kom hem till mig efter jobbet och vi gick ut me
Vovvarna och sen åkte vi till Kungs Pizzeria!
Mumms.. Men eftersom att jag inte mådde så bra så
fick jag inte i mig så mycket..
Sen hem igen och så la vi oss på soffan och degade..
Men sen fick vi ett samtal från min mor om vi skulle
kunna hjälpa henne att tömma bilen på grejer..
Javist sa Cissi.. och iväg gick vi me hundarna på släp..

Dock blev detta ingen rolig historia då det blev argumentationer
och sårade känslor av barn och moder..
Så jag och Cissi var med Mor en stund..

Sen var det dax för Cissi att åka hem och för mig att ta det lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0