21/4 Djursjukhuset

Klev upp och gjorde det jag skulle göra på morgonen.
On i är så duktig när jag skall gå! Inte ett PIP!

Dock är ju hon värre när man kommer hem..
På lunch.. Men det var bra väder..
Så vem kan klaga..

Idag har det verkligen inte vart många samtal på
jobbet.. fattar ingenting!

Sen efter jobbet var jag väldigt snabb..
Snabbt ut me hundrana.. hämta alla papper
och ta Oni med ut igen och lämnade Neoh hemma.
Idag åkte vi nämnligen till Vetrinären.
Jag hade då oxå bokat en tid för Sacha så Ryssen
körde oss. Allt gick jättebra. Jag frågade Vetrinären
om Onis bösiga ögon så jag får ta bort skit flera ggr om dagen..
Men fick till svart att hon antagligen bara har för bra
immunförsvar.. Och det skall man ju inte klaga på..
Så det blev spruta på både Oni och Sacha..
Och så passade vi på att väga dom..
Oni väger nu 7,9 KG så vi isäger 8 KG.. Oj oj oj
Och sacha vägde 32 KG.
Efter denna utflykt så åkte vi hem och jag satte
mig en stund på soffan innan jag rörde på mig igen..
Ut me hundarna en snabbis och sen hem till Ryssen.
Där bjöds det på stekt lax och stekta potäter!
Mmmmmmmmm! Skitgott!

Jag var där en bra stund.. Sen gick vi alla ut me
alla dessa hundar.. och för första gången så kom inte
Oni vid inkallning!
Hon tyckte det var väldigt roligt att bli jagade av lydiga
Sacha som blivit beodrad att fånga henne och hålla ner
henne (vilket inte gick lika bra)...

Sen skulle det sovas.. men det gick inte så bra..
En viss bil var borta från sin parkering..
Men den kom tillbaka efter en stund..
Men man hann bli sur ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0