20/4 Första dagen tillbaka på jobbet

Kom upp i tid och hade till och med tid tillövers.. Så jag tvättade mitt hår imorse! Den du!

Jätteskönt att det inte var nå gnäll när man gick till jobbet.. Har fasat lite för att komma
tillbaka till jobbet.. även om jag saknat det.. Det var ju väldigt skönt att vara hemma
märkte jag.. Men det gick bra att gå till jobbet.. Riktigt roligt att komma tillbaka..
Men många av mina arbetskamrater var frågandes vad jag gjorde där..
Dom hade inte märkt att tiden hade flygit förbi...

Sen åkte jag hem på lunch och Oni skrek som en stucken liten gris och lite mer där till.
Och hon hade brutit sig in i mitt sovrum och vält en kruka som nästan var tom sen sist hon välte den.
Men efter promenaden gick hon snabbt in och slängde i sig all mat som fanns i matskålen och gick
sen och la sig. Inga problem att gå igen.

När jag var påväg hem för att gå ut me mina monster så fick jag tvärnita me min moppe *fniss*
Vem var det jag såg?!  Jo Fluff !!! Det var då längesen! Men det var jätteroligt att träffa honom!

Sen iväg till jobbet igen och efter 17-18 så var det inte många samtal som kom in..
Va har hänt me alla kunder?!

Men snart skall jag hem och pussa massor på mina monster efter att Oni skrikit klart så klart..
Inge gos förrens man är tyst! Men innan jag åker hem skall jag till ica och
köpa lite bröd och gott som man kan käka på jobbet.

23.00 Nu skriver jag igen..
Sen när jag kom hem så blev jag posetivt överaskad! Utanför min port stod Cissi.. hon hade åkt med sin
nya moppe ända hem till mig! Sen gick vi ut me hundarna en lååång stund.
Så länge så vi började frysa. Då var det dax att promenera hem igen och sitta
en stund på soffan.. Blev då överraskad igen! Jag trodde verkligen att Oni skulle skita inne idag.
Då hon vräkte i sig mat när vi kom hem efter lunch-promenaden. Men till min förvåning så hade
jag bara två små kissefläckar!Sen åkte jag gämte Cissimed min moppe och
visade en bit på vägen hem till henne.. Hon kan vägarna i östra och jag i västra..
Sen hem till mina monster igen och sova en stund innan man skall upp och jobba igen.




Dagens bilder
   
  

Kommentarer
Postat av: Xstasia

Varsågod o gissa :D



Vad duktig du va den 19:de. Så duktig ska jag vara imorgon.



Flyttar nästa helg :)

underbart :D

2009-04-22 @ 23:47:14
URL: http://xstasia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0