19/4 Sista semesterdagen

Oj oj oj! Idag kom jag upp i tid!
Jag har försökt i flera dagar att komma upp vid 8!
Men båda jag och alla djuren stensover tills att
klockan slår 10!
Men idag kom jag upp och väkte mina monster.

Och va jag har haft mycket för mig idag!
Jag har:
*Diskat
*Damsugit
*Dansat till musik och sett töntig ut
*Suttit upp cykelkorgen på dörren! 
  Så nu kan inte Oni käka mina räkningar längre!
*Satt upp hylla på ballkongen (så att Oni inte kan
  käka och välta mina blommor)
*Suttit vid datan och Tv.n lite
*Tvättat Nellys sketlåda och lagt i helt ny sand.
*Och självklart många, långa och roliga promenader.
*Slängt massor med skräp
*Skällt på ungdomar som försökte gå fram till mina
  hundar när dom satt fast utanför där jag skulle
  beställa min lunch. Får inte dagens ungdom
  någon som hellst uppfostran nu förtiden?!!
*Monterat ner mitt skrivbord (Nu skall det bara in i
  förrådet)
*Lagt nya sängkläder i bäddsoffan

Se så mycket jag har fått gjort idag!




Dagens bilder
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0