18/4 Avmaskning

Idag är det ensamhetsträning igen..
Men innan jag gick hemifrån så blev alla djur
avmaskade.. Fick mig att undra om det finns
piller för människor oxå.. har hört att vi inte märker
om vi har mask..
Men man kan ju lugnt säga att ingen av mina djur
tycker om att käka avmaskningsmedisin.

Så idag har jag suttit i en lägenhet hela dagen..
i en soffa och haft de gött framför både tv och
min dator..

Idag har inte Oni lyckats förstöra något annat
än en lampskärm. Vilket gjorde mig glad.

Ensamhetsträningen har gått bra men Oni
skriker lika mycket när jag kommer in genom
dörren fortfarande.. Men hon ger sig väl nångång..
Annars får jag köpa hörselskydd.. ha ha




Dagens bilder
   
  

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg bakgrund



2009-04-18 @ 15:18:43
URL: http://www.metroblogen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0