17/4 Söndertuggad lägenhet

Idag har det vart ensamhetsträning.
Fick låna mors lägenhet idag. Så jag har legat på
hennes soffa och glott på tv och sen gått hem och
gått ut med odjuren. Denna gången hade Oni tuggat
och vält Nellys klöspelare, bitit sönder en sittdyna,
hittat mina smycket och lagt dom här och var och
sen tuggat sönder lite me.. inte roligt alls!
och så får man inte vara sur..
Men jag var inte sur.. var dock ledsen..

Sen tillbaka hem till mor, Oni måste ju förstå att jag
måste "tillbaka till jobbet"..
Sen när jag kom hem igen var det ännu värre.
Oni skrek som en stucken gris och hade haft
sönder lägenheten igen.
Denna gången hade hon dratt runt mina kläder,
vält och bitit sönder min kaktus, så jag hade jord
på hela golvet i sovrummet.

Sn en jobbig promenad.. hundarna fick för sig att
dra allt va dom hade hela promenaden..
jag fick inte dom till att lugna ner sig..
Det gick bara inte. Kände vid ett tillfälle att det inte
skulle göra någonting om någon "rymde"
Så trött var jag...

Sen blev det en lugn kväll.. skönt




Dagens bilder
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0