14/4 Ensamhetsträning

Idag åkte jag till jobbet för att få migg schema.
Jag glömde det när jag var på jobbet för att hämta
brorsans mobil. Men som jag trodde.. Det fanns inget
schema klart till mig..utan fick till svar att schemat
rullar på som vanligt.. Men det är helt okey.
Sen åkte jag till Jula och handlade lite saker och
kollade efter en mossrivare.
Sen for jag till ÖB och händlade lite konserver och
godis.. Mmmmm.. Sen blev det fika på fiskecafét
som finns där och sen bar det vägen hem.
Denna veckan håller jag på att ensamhets träna 3
timmar åt gången.. Det är inte lätt att hitt på så mycket.
Men vad skall man göra..

Sen var jag hemma och tog det lite lugnt..
Och sen på kvällen mötte vi Ryssen och Sacha.



Dagens bilder
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0