13/4 Tripp till stugan

Idag blev det en tripp upp till stugan igen.
Helt underbart att vara där uppe!
Även om inte vädret var det bästa..
Och hundarna stormtrivs där uppe.
Önskar att man kunde bo där..

Om man ändå hade ..
*körkort och bil..
*rinnande vatten..
*staket runt tomten så att hundarna kan va lösa..
*att stugan var isolerad så man kunde bo där året runt..

Sen åkte jag hem och ringde till min fastighetsskötare.
Jag hade nämnligen stopp i avloppet på toa..
men det kunde inte fastighetsskötarn fixa så
allsug fick komma hem till mig..
Men slutet gott allting gott. Nu kan jag gå på toa igen.

Sen blev det en sen promenad med Ryssen och Sacha.
Vi pratade massor.. och jag måste säga
Ryssland verkar vara ett underbart land.

Gonatt på er



Dagens bilder
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0