12/4 Kalas för mormor

Idag tog jag det lugnt tills att det var dax att åka på kalas.
Min mormor fyllde år och det firades hemma hos Svenne och Helen
i deras vackra trädgård. (Som mina hundar förstörde, då dom försökte
gräva bort all mossa)
Det var riktigt trevligt.
Det bjöds på pastasallad, hamburgare, korv och grillad lax.
                                MUMMMS!
Sen var det efterrätt med en god chokladkaka/tårta med smak av
After Eigth och en annanaspaj som jag älskar!

Sen åkte jag hem och tog det lite lugnt.
Sen var vi ut med Ryssen och Sacha.
Och nu skall vi bara ta det lugnt här hemma..

Och imån börjar träningen för Oni med 3 timmar.
Önskar att jag lyckas.. vet ej om jag lyckas få upp henne
till 4 timmar innan semestern är slut...
Men man kan alltid hoppas...
(jag har redan tjuvstartat med träningen på 3 timmar idag)

Grattis igen på din dag mormor!


Dagens bilder
   
   
   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0